intheair

Nu är jag hemma och tillbaka i Uppsala. Här sitter jag nu och funderar på att packa upp. Min faster var söt och hämtade mig på arlanda och min mor var söt som skjutsade mig till flyget. Idag har det varit mysigt med först möte, där det var otroligt kul med lovsången och alla människor som hälsade VÄLKOMMEN HEM! Tack tack! :) Sedan kom min mormor och morfar plus min morbror med hans fästmö och deras dotter som jag så glatt gav presenter/paket till.. De kommer visas upp strax. Ni kommer att avlida för att de är såå söta kläder :) Haha.. Efter det begav jag mig, planet var tjugo minuter försenat med tanke på vädret och det var storm.. USCH.. jag var livrädd.. Men jag bad en bön i varje turbulens och varje gång blev det bättre. Hurra! :)

Packa upp var det ja.. Haha.. Ja just det, vi körde över HELA Stockholm. Jag förstår inte varför det blev en sådan omväg men ändå.. alldeles klar sikt och det var en magisk syn. Så kul! Vi såg Råsunda och den nya tunneln i Sollentuna och det ena efter det andra.. nej, det var inte jag som visste om dessa grejer, det var de två män bakom mig som satt och diskuterade glatt över deras syn. Jag lyssnade eftersom att jag är jordens mest nyfikna person.. Överraskad? Njet.!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0