inthemirror

image2287
Ja precis, såhär kan man också ta kort.. med datorn uppe i det blå, med toaletten i bakgrunden plus en trappa och även en spegel. Kan det bli mer förvirrande? Tror knappast det.

Jag funderar på att bli blond igen! haha, eller? Vad säger ni där ute? Är vi taggade allihop? Ja kanske. Isåfall ska jag göra det i övik. Då får MAMSEN paya. Eller pappa om han känner för det ;) (Det sistnämnda kan vi nog skryta direkt, innan pappa skulle betala för att färga hår, han tycker bara det är onödigt, likaså lipcyl och lotion "Man blir ju bara beroende" men egentligen är det ren sanning - sedan sitter han där med kritvita - här snackar vi vitare än snö - armbågar och ja, han klagar inte. Men vi andra gör det. Iochförsig fyller han år i juni, en årsprenumeration på lotions? Vore det något?

Jaja, tillbaka till verkligheten, detta inlägg var inte om mamma och pappa och inte heller om lotions, lipcyler och hårfärgning.. nu är frågan, vad är det om? haha... Ja det vete katten, får man säga så?

Jag Malin är verkligen lycklig här i Uppsala med vänner, jobb och snart lägenhet. Med söta killar med smickrande affärer och med mode i allmänhet. Jag stortrivs. Hurra. Jesus är bäst!

pss. det är så kul att de som verkligen hatar min blogg följer den regelbundet ändå. Det måste visa på någonting i alla fall.. eller vad säger ni?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0