itwasstolen

Victoria är på övervåningen och ringer polisen för fullt. Det snackas hejvilt däruppe.

För att göra en lång historia kort. Inatt blev Vics cykel (hennes absolut sprillans nya) stulen. Hon var verkligen arg och ringde mig hela dagen på jobbet, jag kunde dock inte svara. Istället ringde hon och anmälde cykeln stulen. Jahapp. Vi gick på en promenad för att köpa massa gott till kvällen och hon säger
Malin, vi går bara runt här, bara en snabbis, den kan stå här inne..
Jag svarar: Neeej, jag orkar inte, jag fryser, nu vill jag hem
Vic: Kom igen nu!! Hon gav sig inte
Malin: Okeeej.
Sedan går vi runt och vad ser vi om inte tre killar i tidig tonårsålder stå och kvadda hennes cykel i tusen bitar. Hon skriker och säger att det är hennes cykel och de springer iväg för kung och fosterland. Victoria jagar på hennes cykel. Hon hann dock inte tyvärr. Nu ringer hon som sagt polisen igen.. Återkommer...

Men egentligen, hur ofta händer det att precis HENNES cykel är där då.. haha, KNEPIGT! Det är ännu ett bönesvar. Tack Jesus!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0