lasttuesday

image2370
image2371
Det här är ungefär en av mina favoriter på riktigt.. Kjol och body från ginatricot och likaså den strålande vackra jackan. En sådan som man vill ha helt enkelt... Den har kommit in igen på ginatricot och det känns bara kul :) Däremot gick halsbandet sönder när jag skulle hämta nya varor. Det var typiskt, la det i kassan och sedan glömde jag det när jag skulle hem, fick gå in igen.. men det var bara en parantes.. Nu tvätten igen! haha.. Jag hinner med mycket faktiskt.. Har sett nyhetsmorgon och ätit GOD frukost. Mums!

Jag kommer att visa ALLA veckans outfits idag.. med tanke på att jag inte haft tid tidigare.. håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt=)

2008-04-26 @ 17:44:24
URL: http://fridoo.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0