lifeisgood

JAG ÄLSKAR MITT LIV! förstår ni möjligtvis hur glad jag är nu? Vavava? Shoppar loss på h&m sedan går jag till cykeln, tar den till telia och går in och lägger korten på bordet så att säga. De säger att den kom in till butiken den 29 mars. VA? Varför hör de INTE av sig? Jag höll på att bli tokig, nästan, istället jublade jag och personalen började skratta.. "Nu har vi gjort din dag va, eller kanske kväll?" Haha "Driver ni, ni har gjort min helg också minsann! Jag är överlycklig" haha.. Äntligen har jag min mobiltelefon. MIN MIN MIN, min assnygga röda. Den fungerar verkligen.. och alla 2534 bilder är borta.. men det struntar jag blankt i.. Jag håller i den. DEN ÄR MIN!

Sedan kommer jag hem och här har jag fått ett brev. MITT NYA KORT. ASSNYGGT bankomatkort. Kan man bli mer lycklig? Nu ska jag packa.. På studs! Jag tänker faktiskt bara.. håll i hatten, ta med mig ETT PAR SKOR! Såå bra! ;)

Vi hörs om några timmar när jag har landat.!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0