saturday

image2364
image2365
image2366
image2367
Åh jag hade min nya klänning på jobbet i lördags, för er alla som vill ha den finns denna ljuvligt söta på ginatricot för 149:- Som hittat helt enkelt! :) Efter jobbet var det fest hos Johanna och vi skulle klä ut oss... Jag var då Britney Spears.. haha, så att det blev den nedanstående outfiten så att säga.. Och flätorna, dock hade hon bara toffsar, men lite fantasi måste man ju ha :)

Dagen idag har varit grym, har hunnit med en hel del och det var riktigt skoj på jobbet :) Jag fick jobba över, eller extra, en timme och tio minuter.. det ni!

pss.. Imorgon ska jag skriva kontrakt. Då SMÄLLER det. :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0