stripesarefun

image2311
image2312
image2313
image2314
Jag invigde min nya tröja idag. Den med guldknappar. Helt otroligt vacker. Jag är så glad över den. Varje gång den kommer som påfyllning, tar den slut direkt. Helt otroligt. Idag likaså. Alla vill vara randiga, alla vill ha guldknappar. Jaja, vi är alla likadana. Kjolen kommer ifrån diesel och jag fick denna i sjuan. SJUAN. Jag tryckte i mig den, med nåd och näppe, tog med mig en till jeanskjol ifall att den skulle spricka när jag skulle flytta om hyllorna. Det gick. Haha, vilken tur jag har. Röda sneakers till detta PLUS de fina röda hårspännena med rosor. Så vackert så.

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Åh så fin kofta! Vart är den ifrån då? Kramis

2008-04-10 @ 14:12:54
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: leia

Hej

Ville bara tala om att jag har bytt sida och namn på min blogg.

Jag hoppas att du kommer in och hälsar på mig även på den nya adressen:)

Kramar
Style & Life by Leia

dessutom tänkte jag höra om jag får ha med dig med en dagens outfit som veckans bloggerska???
å du......ha d görgött uppe i norr:)

Postat av: MALIN

Anni Honey: Ååh tack ;) Den kommer ifrån min favoritaffär - H&M.. haha, ovanligt va? ;)

Leia: Jaa jag svarade i din blogg snygging ;) haha.. tack tack!

2008-04-10 @ 19:32:14
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Sara

Sjukt fin tröja! :) Men eftertraktad som du sa, så om man vill knipa en sån lär man väl behöva ligga på bettet när det fylls på, på hyllorna.

2008-04-11 @ 14:32:50
URL: http://salin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0