thisdaysoutfit

image2280
Haha, okej den var pinsam.. vi testar en ny...
image2281
,,, fortfarande lika pinsam... en till...
image2282
... okej jag ger upp...
image2283
... här tittar jag fram...
image2284
... utan brills...
image2285
... och med ett leende...
image2286
... och detta har jag på mig.

Det märks att jag har mycket att göra vavava? haha.. jag har verkligen INGENTING att göra. Mitt liv är mitt jobb. Idag är jag ledig. Vad gör man? Hur går det till? Jag förstår inte, har inte vart ledig sedan i söndags och då var jag ändå upptagen med annat. I alla fall har jag klätt mig i ett par svarta chinos, som jag inte en endaste gång använt för att jag trott att XS var för smått. Det går faktiskt att använda. Dessa kommer ifrån MONKI och kostar, ni vågar inte läsa.. 20 spänn. EN ynka tjugolapp. Ett par ursnygga chinos med hög midja. Jag är lycklig! De har alltså legat i garderoben sedan i början av feb. Knepigt. Till ett grått korsettlinne från H&M trend + mina svarta converse, min skinnjacka från veromoda och min fransväska från h&m. Nu gör jag stan. Tror jag. I alla fall köper en tidning. Jag måste göra någonting!

pss. Jag hoppas att alla nya besökare/läsare är här för att stanna. Igår steg de med TUSEN stycken. Jag har aldrig vart så glad :)

Kommentarer
Postat av: vic

du är snygg du min älskling!

2008-04-03 @ 13:14:00
URL: http://victoooria.blogg.se
Postat av: MALIN

vic: a men tack detsamma min kära kusin ;)

2008-04-03 @ 17:02:17
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0