thisnight

image2372
haha.. Vilken underbar kväll.. jag skulle vara hemma klockan 1. Jo jag tackar ja. Då var jag som värst på dansgolvet :) Haha, fy vad roligt man kan ha ändå, UTAN alkohol, ni glada människor som bara dricker och dricker förstår verkligen inte att man kan ha samma likadant roligt UTAN! Det kändes verkligen kul, och ja, det beror verkligen på vilka man är med.. och jag är/var med de BÄSTA! En sådan underbar kväll.. Vilka härliga människor jag jobbar med alltså! TACK!

Nu har jag ätit kyckling, makaroner och kräm + macka. Vilken blandning. Haha,. dags att sova.. möte imorgon klockan 10? Det beror på, jag kan komma någon minut försent.. :) Men ändå, man lever bara en gång.. Jag vill på möte då prioriterar man..

Bilden har ingenting med inlägget att göra, egentligen...

Ps. Tack för ett underbar cykelsällskap på vägen hem. Jag fick mig ett gott skratt och han också.. En bra avslutning på denna kväll!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0