Hej alla nära & kära!

Malin är i Sverige igen. Efter många om och men. Försening efter försening. Flyget skulle gå 22:45 det gick nästan halv ett faktiskt.. så otroligt jobbigt egentligen men vi överlevde :) Så jag var hemma i min lya strax efter fem och somnade. Tre timmar senare klev jag upp för att ta tag i denna dag. Nämligen jobba! Så på 48 h har jag sovit fem timmar.. jag tror att detta kommer visa sig ikväll när jag förmodligen däckar en sekund efter det att jag kommit hem.

Resan har varit toppen vill jag lova och den kommer mer i detalj inom kort :) Vill så gärna skriva av mig. Vi har träffat en hel drös med människor, män till och med, och de har varit helt underbara!

Wilgot och Hugo lämnade vi kvar, men de kommer för alltid finnas i våra hjärtan :)

pss. tro det eller ej, men jag har faktiskt jeans på mig idag. Har längtat i en vecka. !

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0