Hej myra!


Det värsta jag vet är myror.. (och blöta pappershanddukar, ingenting annat) och tror ni inte att det var fullt av dessa äckliga småkryp (jag är seriös, spindlar är mina bästa vänner i jämförelse) i vårt hotellrum? Varje dag fick städerskorna spruta/hälla/fylla på med myrra. Usch. Och det värsta av allt.. de hade gått in i min väska.. Jag fick leta och leta på riktigt (detta gjorde vi varje lunch då.. Johanna filmade denna incident också! haha.. asgarv.

Istället för att bli arg och deppa ihop kom jag på den smarta lösningen att hälla vatten över dem. Johanna: Vad håller du på med Malin? Haha.. jag dödar myror. Jahaja.. efter en väldigt stor fläck med vatten (här snackar vi stor del av rummet) senare kändes det bättre inombords. De var verkligen överallt.. När städerskorna senare kom trodde de att vi kissat på oss. Där ser man.

Igårkväll somnade jag framför tv:n runt klockan 8, sov till halv tio, gick upp, gick och la mig framför tv:n och sov till klockan 2, gick upp borstade tänderna och tog bort sminket sov till klockan halv nio. Det var det bästa jag gjort på länge..

Kommentarer
Postat av: Ida

haha blött papper! jag som trodde jag var ensam om att tycka blött papper är bland det vidrigaste som finns! där ser man..

2008-08-31 @ 12:02:05
URL: http://imml.devote.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0