Iklädd min nya dress





Godmorgon världen! Är det morgon? Jag tycker mer det känns som om det vore mitt i natten. När ska jag ta igen min sömn? Det är frågan.. igår la jag mig strax efter tolv.. Det känns idag, jag lovar! Istället för att deppa ihop drog jag på mig min nya klänning.. och är den inte sagolikt vacker? Att den har axelvaddar och knäppning baktill är stora plus också ;) Till detta mina nya armband (jag ljög, de är fempack) och ett skärp i midjan PLUS rosa strumpor med lite spets utanpå mina tunna tights. Det är som hittat.. och ni ser det inte ens. Ifall vi måste ha jeans drog jag med mig ett par ljusa lee. Usch. Men ändå.

Ser jag trött ut är det bara realistiskt.

Btw. Johanna har lagt in bilderna på fejjan så jag tänkte sno några och lägga in på bloggen ikväll. Är det okej?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0