Inte tid att sitta här!

Jag har egentligen ingen som helst tid att sitta still här men samtidigt måste jag ändå torka håret och det kan inte göras när dessa två pinglor sover. Därför kan jag lika gärna sitta här. Det börjar däremot bli lite bråttom...

Trött är bara förnamnet angående hur jag känner mig just nu. Inatt var det nämligen Jocke L som predikade, istället åkte jag hem. Det gick inte.. Jag var med till en början men halv ett var jag hemma minsann! Ikväll blir det bra också! Jag älskar verkligen Eukonf.

Ett par svarta shorts och ett blommigt linne till blommiga skor. Det är alla tiders för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

2008-08-02 @ 08:47:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0