Jag är uppe!!!

Godmorgon!
Ännu en god sömnig natt. Såå underbart. Dock har jag väldigt ont i min hals men någon dag måste det väl ändå gå över.. och den dagen ser jag fram emot med glädje, hopp och kärlek.. ungefär. Idag är det jobb 9:50-18 och sedan har jag tänkt gå och hämta ut min mobil som är klar. Hurra! Äntligen! Får se nu om det går att ställa in svenska på den. Bara det skulle underlätta livet.

Jag fryser ihjäl här i min lya. Har börjat fundera på att jag kanske måste sätta igång alla element nu. Tiden är nog inne. Hemskt att man vart borta i 35 grader och kommer hem till en iskall lägenhet, men jag antar att det bara är att suga in. Jahapp.

Och Jonas.. du är VARMT välkommen till Uppsala :):)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0