New stuff

Vi fick bara in ett antal X av dessa. Idag när jag gick runt på stan ser jag ETT par i hyllan och de var självklart min strl. Jag tog dem samma ögonblick. Exakt samma ögonblick. Hur länge har jag inte väntat på de här alltså? Va? Jag förstår ingenting.. Nu bara var de där. Jag är i himmelen! SÅ SNYGGA! Dock blir jag lång men vet ni vad? Det spelar ingen roll.. för mannen jag suktar efter finns inte ens i närheten av mig så jag behöver inte planera längden till någon annan. Jag är nöjd över skorna i alla fall. :) Finfina!

Ikväll har jag ätit hårdbröd med ketchup på. SJU stycken närmare bestämt. Gott kvällsfika! :) Detta gjorde jag till datorn.. bara för att jag saknar honom så pass mycket att jag struntar i att göra allting annat.. som att se min favoritfilm genom tiderna.. Ingenting annat är viktigt och det är faktiskt väldigt märkligt. Well, imorgon jobbar jag 8-17 och sedan ska ett kontrakt bli påskrivet. Är man lycklig? Svar: Ja!

Kommentarer
Postat av: leia

och de svarta har jag:)



puss

Postat av: emma

de där är så sjukt snyggga.

2008-09-01 @ 21:31:18
URL: http://missemmaa.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0