På riktigt. Resa iväg.

Så underbart. Jag längtar. Nu är den på riktigt betald och resan är bokad. På riktigt förstår ni! Ett två tre. Yippiie! Istället är det väldigt mycket som inte står rätt till och jag ska försöka ordna detta genom att ringa dit så snart de har öppnat imorgon. Men hey, om en vecka och en dag ligger jag på stranden.. i cypern. I fyrtio grader. I bikini. Och latar mig. JAG FÅR SEMESTER?!

I och för sig finns h&m på cypern så jag tänkte knalla förbi och jobba lite om det är möjligt... not.

Jag tycker om kläder.. Något nytt?

Kommentarer
Postat av: Leia

hæææærligt!!!! tænk om vi kunde ha lite sol på semestern hær i danmark....men hey, barcelona here I come:)



puss

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0