Stora plus med denna dag

Det känns verkligen bra att vara hemma igen.
Jag har även insett att:
- jag sovit 5 timmar på 60 timmar dvs.. 55 timmar i vaket tillstånd och efter detta ska man jobba i 8,5h. Jag klarade det ändå och det visar på att man faktiskt älskar sitt jobb mer än någonting annat..
- white kit kat är det godaste som finns (skriver jag här efter att jag ätit 3 st stora sådana..)
- toblerone i olika smaker är inte så pjåkigt heller..(ja, det har kommit några sådana i min mage också.. gott!)
- man ska aldrig ge upp i första taget.
- jag saknar honom.

Och förresten.. idag är jag glad. Det har hänt en otroligt bra sak och det firade jag med inköp. Ett par jeans, en lång cardigan/kofta PLUS en tröja med knappar fram (kan tänkas återvända till affären men jag ska prova den först.!) Nöjd!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0