Ur arkivet: Jag!













Själv är jag så trött att jag knappt orkar gå till sängen. Jag däckar troligtvis här faktiskt. Från 11-21:30 höll vi på idag och ändå tycker jag att JAG är trött. Vad är inte de som började klockan 8 då? Hmm, nej, fel av mig. Jag tar tillbaka det.. VILKEN ENERGI JAG HAR. Weeei!

Dessvärre saknade jag Jenny idag och Petra röt till minsann. "Mäh, vi då, duger inte vi?" haha.. klart att ni duger också kära underbara människor.. men jenny är jenny liksom :P

VEM har druckit upp min loka??? VAA? (Kan det ha vart ett inbrott här eller har jag druckit i sömnen och btw.. loka, hur äckligt låter det inte? Jag tycker inte ens om det faktiskt.. nej, ett saftglas på detta..)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0