Första nyårslöftet är avklarat!

ATT GÅ TILLBAKA TILL TIDEN NÄR JAG SKREV MER PRIVATA SAKER I BLOGGEN
Ni kanske inte har märkt det men jag har själv valt att vara mindre privat i bloggen på sistone. Detta pga en hel drös med ting och egentligen känner jag nu såhär: vad leder det till? Det var faktiskt mycket roligare att blogga när man bjöd på sig själv en massa mer. SÅ ATT jag kommer nu göra det på riktigt igen. Jag vet inte om du tycker det men jag tycker själv att det är roligare att läsa bloggar när man faktiskt kan sätta sig in i en persons liv. Okej, det finns gränser. Jajaja.

JAG LOVADE KÄRLEK DET BLIR KÄRLEK
Förr skrev jag så mycket mer om kärlek också, inte nu längre. How come? Dels för att jag känner att personen jag känner någonting för kanske inte ens vill synas i bloggen och dels för att jag inte vart hundra procent säker och därför framkommer kärleken på ett konstigt sätt. DÄRFÖR skriver jag enbart om det när jag är hundratiokommafem procent säker. Okej?
(och nej, jag är inte kär förtillfället jag är inte heller intresserad för... okej vem försöker jag lura? ha, det lät ju bra i alla fall)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0