I min underbara päls



I måndags var det VIPkväll på två affärer och vi fick vara där :) SÅ otroligt mysigt. Massa gott att äta och även en hel drös med kläder. Det gillades. Var klädd i min vackra päls(fusk) från trend och den stortrivs jag i. Den bästa. Till detta lackleggings och även en randig tröja från LOGG. Bara enkelt och chict till ett par klackar. PERFEKT när man ska prova kläder :)

OCH jag som planerat att agera tomteverkstad denna eftermiddag men vad händer? TEJPEN är slut. Jag måste köpa en men först gymmet. Det är prio ETT. Och jag har till och med gjort middag idag. Braa Mallan.

MEN ursäkta mig:
1 Salladshuvud
1 Kalkonpålägg
1 Tidning 25kr
= 100 kr. Ibland vill man bara sjunka genom jorden. HUR DYRT FÅR DET BLI?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0