Vilka sötnötar!


För det första kanske man inte får kalla killar över 20 för sötnötar men jag bara diggar det ordet. I alla fall träffade jag på dessa två idag och såklart visade jag min nya mobil :P haha, nej jag är inte stolt, inte det minsta. Då ville de att jag skulle ta ett kort.. javisst. Sedan bönade de och bad om att få hamna i min blogg, ni vet som barn gör direkt efter maten på julaftonen "mamma mamma MAMMMA JAG VIIIILLL öppna paketen nu".. typ så, jag kände mig som en mamma när jag sa "lugn lugn.." haha, och det var då de ställde sig på sina bara knän och bara bad om att få vara med. Okej då. Om ni så ska tjata.

... eller så var det jag som bara ville ha med dem. Efter att ha fått säga till dem att sträckan emellan dem är lika lång som avståndet kiruna-ystad valde de att placera sig så nära varandra som möjligt. Vilket kramkalas. Tänk att få stå däremellan, då hade man vart platt som en pannkaka när man klivit bort. Iofs hade det vart ganska schysst med tanke på allt man äter såhär i juletid. Weell, ni är söta båda två :)

Kommentarer
Postat av: ludde!

Borde de inte vara nötter? en sötnöt, flera sötnötter? ;)

2008-12-21 @ 17:48:16
Postat av: MALIN

OFTA, haha, nötter är ju något man äter. :)

2008-12-21 @ 20:52:18
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0