adesperatehousewives

haha, jag kan ta Bree i handen och meddela här och nu att jag minsann har diskat, inte illa pinkat alls faktiskt :) Stolt diskare.. som igår när d stod och gjorde maten satt jag som sagt här vid datorn och sedan: "nä, man kanske ska ta och lyfta på arslet och hjälpa till att duka...." haha, fick till svar: "vaa, ska du chocka malino?" hahaha, jepp. jag är inte den som är så duktig när det kommer till att laga mat, men diska det är nog min grej det. Det är ju till och med ROLIGT, tänka sig att jag alltid ändå, när det kommer till kritan, gillat att städa, diska osv.. man måste bara ta tag i det!

idag har jag ett fullspäckat schema. en date med fjärrkontrollen med andra ord.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0