anditwassnow

image2050
Detta kort tog jag i tisdags. Min lilla kusin och hennes kompis hade byggt en borg i söndags av snön som då hade kommit, för att INTE stanna. I tisdags såg det ut såhär.. Hemskt ändå! Skönt ändå! Nu finns det absolut ingenting kvar av denna snö, inte någonstans alls. Det är nice faktiskt, kanske inte för barnen dock. Men för oss andra människor med klackar på skorna är det rena himmelriket. Jag är inte född till att traska i snö. Idag var det jordens vackraste väder också. Strålande sol och varmt. Jag älskar det och säger som TESS: Sommar KOM!

Btw 2. Min kusin hade så dålig samvete för att hon glömde att ge mig nyckeln så att hon kom hem med en dubbeldaim, marabouchoklad och en klubba. Hon är nu förlåten - för evigt!! Hon ska älskas lika mycket ändå :) haha..

Kommentarer
Postat av: catharina

gillar bilden.

2008-02-08 @ 21:56:14
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: MALIN

catharina: jaa jag med på något konstigt vis :)

2008-02-09 @ 01:05:39
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0