hallelujah

nu har jag en plan. En väldigt stor plan, tror jag.. ska fixa en grej här med bloggen! SKOJ!

För det första, jordens mest klumpiga Malin har vält ett helt cykelställ vid gymmet, här snackar vi massor med cyklar.. Hoppsan :P det var jag det.. Jag har även lyckats flörta in mig och åka gratis med bussen i götet.. inte illa det heller.. vad har jag mer gjort? hmm.. nja, kan inte komma på någonting nu på en gång. Det var tänkt att jag skulle tvätta nu, men tydligen ska vi iväg och träffa några vänner så att det blir inte mycket av det.. haha, galet dumt! Jag är glad nu. Mycket glad. Imorgon ska vi bestämma över jobbet, öh, jag ska jobba både imorgon och på onsdag, det kanske jag skrev ja.. ja kanske det.


Kommentarer
Postat av: frida : )

nu är de tävling i min blogg, vinn en pilgrim ring :)

2008-02-19 @ 17:24:42
URL: http://fraijda.blogg.se
Postat av: MALIN

frida: den ska jag minsann kolla in ;)

2008-02-21 @ 08:42:14
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0