iamsotired

på något vis gjorde det fruktansvärt ont i magen idag.. jag bara skrek av smärta, victoria hjälpte mig på toaletten och jag var nära att börja gråta. Det bara högg till, och slutade aldrig.. Usch, men men, det gick över. Hemskt ändå! Jag åkte och tränade och de andra brudarna åkte hem till frank, jag vill också dit, men jag orkar helt enkelt inte. Min kropp är så trött så det finns inte..

Jag orkar inte ens lägga in en bild, okej.. en kanske..

Imorgon är det Johanna och jag som ska till Stockholm, igen(?) haha, jag älskar Stockholm.

image2100
image2101
Bilderna är ifrån tåget till Götet. Mysigt väder kan jag lova ;) Just det, jag skulle göra ett kollage om resan i bilder, det kommer troligtvis på fredag, då är jag ledig och då kan jag ta mig tid till att göra det.. och tvätta också! haha, ska kliva upp tidigt har jag tänkt! Då hinner man mycket :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Vilka härliga bilder! :)

2008-02-21 @ 23:49:44
URL: http://salongjessica.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0