ichliebedichgossipgirl

det finns ingenting bättre förtillfället. Grymt bra program alltså, var det bara jag som fällde (föll?) en tår i slutet av programmet? Inte? Tänkte väl det.. Såå vackert.

Imorgon var det tänkt att jag skulle vara ledig, men, det blev inte så. Ska rycka in och jobba 9:50-18. På kvällen blir det lovsångsgudstjänst. Jag är i himmelen. Allt är så underbart här nere. Tack Gud för det! På torsdag är jag ledig i alla fall och det blir den enda lediga dagen denna vecka. Måste fundera ut någonting jag ska göra då bara :)

Sovgott sötnötar.

Kommentarer
Postat av: Anni

Joo jag föll nog en liten tår :P Och när de kysstes pirrades det i hela magen haha.. Längtar till nästa tisdag! Ha en bra dag sööt! Kramis

2008-02-27 @ 12:17:03
URL: http://annihoney.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0