ipourmyloveonyou

image2051
image2052
image2053
image2054
image2055
Det finns ingen som kan vara lyckligare än mig just nu. Jag bor i Uppsala, och jag trivs som bäst här. Jag tränar för att jag tycker att det är grymt kul och längtar VARJE DAG till gymmet. Helt seriöst :) Jag har jordens bästa jobb nu, eller ja, jag har i allafall börjat jobba och jag hoppas att jag får fortsätta på det också.. Jag älskar min familj och jag bor hos en annan bra familj. Jag har världens bästa vän Johanna som jag älskar och jag älskar även min Victoria.. Det är bara det att det finns ingenting som går uppemot detta möte som jag var på idag. Helt seriöst. Det var inspelning av en skiva och det var lovsång - nonstop som gällde. Jag älskar det! Så underbart, så nära, så rörande.. Ser ni vad vackert... Och det var hur mycket människor som helst där :)
image2056
Min Johanna. Just mine, ungefär. Vi har det alltid roligt ihop och det var hon och jag på mötet idag. Mums!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0