itisallmine

image2146
nu ska vi se.. jag köpte alltså lite smått och gott.. sådant som jag faktiskt också behöver.. mer eller mindre :) Jag är så otroligt nöjd med allting, aldrig vart gladare när jag betalat förut! haha, nöjdnöjd.

- jacka, svart i parkasmodell, modell kort
- svart väska med fransar (precis nyinkommen idag, finns även i röd färg, jag är ju ändå svart av mig, hemskt men sant.)
- skor, svarta med vit rosett, ballerinas
- tre pack svarta strumpor, perfekt till träningen
- blå strumpbyxor
- svarta strumpbyxor - 2 pack
- blommig klänning (mitt bästa köp genom tiderna, är så fruktansvärt nöjd med den, snyggt med puffiga, markerade axlar
- massa hårsnoddar
- hårspännen
- solglasögon, snygga snygga.. de behövs ändå nu snart, idag är det strålande väder
- trosor
- randig långärmad tröja, otroligt snygg, i bredare ränder
- svart hårdiadem, lite bredare
- grått linne, i korsettmodell (h&m trend, jag älskar detta mer än livet självt, nästan! haha)

När jag ändå är på gång kan jag lika gärna visa vad jag köpte igår också.. :)





Äntligen har jag denna ljuva väska, som jag letat. Fick den tillochmed i svart och silver, precis som jag ville ha den! Hurra! Även två halsband, otroligt snygga. Det ska vara mycket runt halsen i år. Köpte även en vit/blå randig sak från ginatricot, den fick dock inte komma på bild, tragiskt men sant! haha, vet inte alls vad jag tänkte med!

Kommentarer
Postat av: elin

var hittade du väskan? :)

2008-02-23 @ 15:55:06
URL: http://hallonlakrits.blogg.se
Postat av: MALIN

elin: väskan hittade jag på ginatricot. Hoppas du hittar den också, den är slutsåld i stort sett överallt! haha..

2008-02-24 @ 18:02:59
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0