nevermore

det är bevisat, jag är verkligen sockerberoende. Jag blir en helt annan människa utan mitt godis.. "Åk och köp godis malin", det var mina visdomsord från min faster. Och när HON säger det, menar hon det verkligen. Jag behöver det där godiset för att få energi och för att överleva helt enkelt. Jag blir sååå mycket gladare.. Nu kanske det låter som om jag inte ätit godis på ett halvår/år, dock inte, utan enbart TVÅ dagar, haha, sist var i söndags, men ändå. Jag kan om jag vill, jag har stått emot en massa godis dessa dagar, men jag vill helt enkelt inte mer. Nu vill jag äta godis igen. Hurra! Istället idag käkade jag fyra bullar, tre kakor och två portioner glass. Det är därför min mage är en bulle nu.. det struntar jag blankt i. Vem ska se den? Det konstiga är att än hur mycket godis jag äter så syns det mer om jag äter fikabröd och sådana saker,, jag kan alltså vräka i mig lätt ett halvt kilo om dagen utan att det märks. Det är ändå kul! :) Dock inte så bra för hjärtat kanske..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0