nightynight

jag är så fruktansvärt trött att ni inte förstår hur trött man kan vara.. Jag är verkligen arg över att jag åt det där äpplet. Såå otroligt gott, lugn, det var hur fint som helst, lugn, alldeles illgrönt och smakade precis sådär lagom surt, lugn.. DET VAR FULLT AV MÖGEL! Det vill säga, när jag kommit in till själva "boet" som jag kallar det är det fyllt av mögel, vid den tidpunkten ville jag bara spy upp allting men istället för det, skreek jag i personalrummet (jag var ensam) och bad en bön över att jag inte ska avlida av detta.

nu sitter michaela och victoria och surrar i köket, jag ska nog joina dem.. Alltid trevligt med två söta pinglor.. Eller vid närmare eftertanke kommer jag nog somna. Det är ju en dag imorgon också. Jag måste laga lunchlåda innan jag sticker iväg faktiskt.. Idag blev det goood ris och kassler.. jag funderar på korv imorgon. Det gillas! Godnatt! Glöm inte att besöka mig på jobbet. Jag lovar att vara trevlig!

Kommentarer
Postat av: Clara

usch, va äckligt med äpplet. har också varit med om det! hemskt..

2008-02-26 @ 20:45:10
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: MALIN

Clara: ja det är ingenting man vill var dag :P haha, nä fy vale alltså, ÄCKLIGT!

2008-02-26 @ 22:49:44
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0