smilelikeyoumeanit

image2070
Åh, det blev sent inatt. Tror jag, jag somnade haha, men iallafall vaknade jag klockan 10 idag av ett mess. Vic skrev "Malin, vart är du?" neej tänkte jag, hon har gått iväg, haha.. "Jag är i sängen och sover, vart är du?".. "I kyrkan".. Happ nu har man blivit dissad av sin egen kusin också.. "MEN VA, KAN DU INTE VÄCKA MIG?" haha.. "Skoja bara, jag kommer ner.." Så kom hon ner med ett täcke och joinade mig i sängen, vi låg alltså där och snackade. Mötet började som vanligt 10. Vi kom dit till 11. Det är bra ändå. Jag drog bara på mig kläder och gick iväg, osminkad och grann. Skönt ändå, inga förpliktelser. Bra möte var det också. Efter det blev det mingel och sedan gick jag hem. Har käkat glass med chokladkulor, typ två-tre-fyra port. haha, sedan några mackor. Nu är jag redo för gym, men det kommer inte bli av. Frank ska hit. Tjoho!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0