somenews

ja, jag har jobbat idag minsann, vi har fått in mängder av snygga kläder om jag ska vara ärlig ;) ni bara måste in och kika på alla godbitar imorgon! :) idag har det även varit världsrekord för mig att tala engelska. Jag vet inte hur många människor som snackade detta underbara språk idag, och jag, med mig underbara dialekt på engelska, snackade på som aldrig förr, dock förstod jag inte själv vad jag sa men det var saksamma. Jag viftade på med händer och fötter, vi förstod varandra helt enkelt.. En kille och jag stod och pratade säkert i en kvart, haha, sedan vände jag bara på ryggen och då förstod han att han skulle bege sig.. Så det kan gå :)

nu är det gossip girl. Vem missar det egentligen?

Återkommer efteråt.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0