stillgothenburg

ja, jag är här minsann, en helt ljuvlig dag har det vart. Jag ska börja lära mig göteborska, för jag har insett att det enda man behöver tillägga i den vanliga svenskan är "eller?" efter varje mening.. "ska jag lägga kvittot i påsen.. eller?" så har ungefär AllA sagt idag. På ett ungefär. Jag har fotat också faktiskt, bara svartvitt från kameran, så jag tänkte lägga in lite bilder, men jag orkar inte nu,. kanske imorgon då. Tog till och med sladden med mig. Anledningen till att jag inte bloggat tidigare idag är att internet inte fungerat. Nu fungerar det igen :) haha, Nice. Mat blir det snart också, mästerkocken kockar och jag sitter i soffan och latar mig.. Jag är en hemsk människa egentligen!

Jag har även hittat en hel del fynd ocksä. Är verkligen fyndaren nummer ett nu faktiskt, ett par jeans och ett par chions för 40 kr.. och sedan idag, jordens snyggaste skor för 100:-. Jag gillar det!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0