11/1

Jag har fortfarande INTE fått tillbaka min väska så att jag kan tyvärr inte skriva om det jag vill skriva om ännu, men det kommer snart med tanke på att jag snaaart drar iväg hem till F&S. Nice. Fick precis ett sms "Kan du inte stava din lilla albino!!??" haha, jag har tydligen stavat fel på Samuels efternamn på deras dörrskylt så ist ska jag skriva en ny nu. Debbie har hämtat papper och tushpennor. Olala. Det blir perfekt!

image1921
image1922
image1923
image1924
image1925

Jaa, jag hämtade lite inspiration från Veckorevyn när jag klädde mig. En lila klänning som är ny, gillar den skarpt, från ginatricot. Skärp i midjan från Vila. Pumps (som det tillslut blev efter många om och men) från Dinsko, strumpor i pumpsen, snyggaste jag sett med lila kant som kanske inte direkt syns - från h&m, jacka veromoda och mössa från h&m. Mössa is the shit. Hur snyggt som helst!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0