+ 2 kg

Vågen visar alltså PLUS två kg. Happ säger jag! Nu börjar det igen. Bara jag tränar någon gång går jag upp direkt. Jag bygger alltså muskler ;) Olala. Det är positivt. Hellre muskler än ranglig och aldrig orka någonting. Nu äter jag massor och tränar också. Thank god. Det är nice!

Som tillexempel denna morgon åt jag två port kräm (hallon såklart) 3 mackor med ost! Gott! Till lunch blev det tortillas och inne i dem keso!  Man gör alltså dessa i ugnen. HUR GODA SOM HELST. Jag kan skriva recept senare ;) Kladdkaka till efterrätt, hittade en gammal i frysen haha, och sedan två hårdbröd med ost nu då. Jag behöver all energi jag kan få känner jag :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0