31/12 - kväll

image1765
image1766
image1767
image1768
image1769
image1770

Yes, sådär var min look igår då. Underbar klänning som visar allt och lite till, det vill säga alla s.k. valkar. Haha, verkligen en sådan som framhäver. Men jag tycker om den. Sedan samma material på jackan överbåda från ginatricot. Bikiniöverdel med guldpaljetter (var bara tvungen att visa den också på första bilden, fån h&m, likaså armbanden. Örhängen från guldfynd, de var guld och paljetter där med, eller ah, något liknande i alla fall! Väskan som ligger på stolen är från Lina. Tack! Pumps från Din sko







Så gick jag då på toaletten och vem kan motstå lite bilder då? Inte jag iallafall :P Haha, lite fler pics! Mer bilder kommer som sagt, lite senare bara! Idag skulle det passa bra med glass. Jag är verkligen sugen på det! Men först ett bad kanske? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: emma

Är bikiniöverdelen gammal eller har du köpt den nyligen? letade som en tok idag på h&m och kunde inte hitta den! :( Den är i alla fall grymt snygg ;)

2008-01-02 @ 19:22:07
Postat av: Anonym

emma; haha, alltså den är faktiskt helt ny! ;) den finns ju på h&m faktiskt, i alla fall här i uppsala så det är bara att knalla dit och köpa! Den matchade så bra mina örhängen så jag var tvungen att investera i en :P haha..

2008-01-02 @ 21:33:56
Postat av: Anonym

emma; haha, alltså den är faktiskt helt ny! ;) den finns ju på h&m faktiskt, i alla fall här i uppsala så det är bara att knalla dit och köpa! Den matchade så bra mina örhängen så jag var tvungen att investera i en :P haha..

2008-01-02 @ 21:34:03
Postat av: emma

okej :) haha :P men jag blev så ivrig att jag läste igenom texten snabbt, den är ju så himla snygg :D

2008-01-03 @ 17:51:30
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0