5/1 DEL 1

image1855
image1856
image1857
image1858
image1859

Åh, jag invigde en av mina nya kjolar idag. Ljusgrå från ginatricot. Hur snygg som helst! Den sitter bra också, tycker jag faktiskt, lite stor i midjan men det får den vara ;) Till detta tee från ginatricot och en cardigan från h&m. Jacka veromoda och "neverendinghalsduk" från h&m. Skor wedins. Väska friis&company.

I nästa inlägg kommer färgade bilder :) Nu åter till flyttning i mitt rum. Helt galet, det blir kanon! Jag fick ta en vit garderob för att jag behöver hänga mina jackor någonannanstans. Haha, min faster blir galen för att de tar så mycket plats i hallen. Nu har jag förflyttat några utav dem! Det blir braa! Victoria ligger uppe och sover och jag har även precis tagit en kakpaus + massa godis. Debbie har bjudit mig för att jag inte har något kvar själv!

Kommentarer
Postat av: Candy women

GODIS ÄR SÅ GOTT. jag har knarkat godis hela helgen! och duu.. KJOL är så RÄTT och HETT ;) Puss sötnöt!

2008-01-05 @ 20:45:49
URL: http://hannafoto.blogg.se
Postat av: vic

HANNA: Haha, jaa det är så fruktansvärt gott! VART VAR DU IDAG DÅ? NÄR KOMMER DU HEM? haha, vi saknar ju dig gumsan! Kjol är grejen liksom :P haha, KYSS OCH PUSS din gullunge!

2008-01-06 @ 11:41:28
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0