andthisishowifeel

Jag är:
malin en brud med allt för mycket tankar och åsikter om än det ena än det andra|förtillfället arbetssökande men hoppas på jobb på momangen|även då en lya på ca 50-60 kvm som skulle falla mig i smaken|som jordens snyggaste kille gör ja det är sant|jag älskar jesus av hela mitt hjärta och längtar till allt som har med honom att göra|sedan förra fredagen har jag känt att jag prioriterat honom högre än allt annat|och det har verkligen gett resultat|h&m ringde mig en annan affär har jag lämnat in cv till och de frågade genast när jag kunde provjobba|grejer som jag tycker har vart jobbigt har även de lättat|tack gud tack för allt|galen i en man vars otroliga skönhet ligger på utsidan men så också på insidan han är då för mig den bäste men samtidigt den svåraste person jag någonsin stött på|så sjukt tidningssugen nu att jag håller på att kolavippa|


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0