anightoutatbj

alltså vilken kväll, haha, jag har så mycket att berätta. Först ungdomsmöte, sedan hem till ett par grabbar för att snacka och sådant. Mys och trevligheter. Jag plus grabbarna - som vanligt! haha, efter det var det då birger jarl som gällde men vi kom dock en halvtimme försent. Vi anlände tio över elva och det fanns inte en möjlighet till att vi skulle få komma in! HELT MAKALÖST MYCKET MÄNNISKOR, på en fredag? haha, jag är inte van alls. I övik gick vi bara in, kanske för att jag var tillsammans med killen som styrde allt men ändå. I alla fall stod vi där ute i kylan och frös som bara den när jordens vackraste ansikte (killen som jag verkligen spanade in länge, och som precis såg ut som idol-ola) börjar snacka med mig. Jag trodde att jag lyfte. Haha, svävade på moln. Han frågade allt och jag frågade allt. Vi bekantade oss där alltså. Snygg klädstil också, skitsnygg! Han ska alltså plugga till PT och det tyckte jag var trevligt, flyttar hit till veckan. Helt otroligt. Jag vet inte mer. Jag är arg över att jag inte tog nr eller namn eller något, men jag låter det vila i ödet, eller kanske inte. Jag snackade om honom med Frank HELA NATTEN! haha, i alla fall snackade vi lite med vakten och sedan fick vi reda på att det skulle ta länge innan vi kunde komma in så vi gick därifrån. Till bilen. BÖTER! haha, jag skrattade, hur lyckas man få böter när allt är gratis överallt? Otroligt! I alla fall blev det burger king och jag åt ett helt meal. Har inte ätit det på år och dag men nu blev det så, aldrig vart så hungrig. GOTT var det också! Men nu mår man dåligt, smällar man får ta. Efter det hem till Frank och Samuel, sov där då som sagt och hela natten snackade jag om honom. Frank sa bara TYST. Samuel börjar somna och SNARKA, jag trodde jag skulle avlida, haha, Frank somnar och Malin är PIGG. Pigg som en nötkärna. Istället för att somna väcker jag Frank. Han blir arg för att jag väcker honom och nu kan inte han heller somna för att S snarkar, vilken lång natt. HAHA, istället slutar S att snarka och jag och Frank somnar på direkten. Vaknar upp med smink i hela ansiktet och S och F börjar sjunga "såå såå såå vacker utan spackel". De har inte förstått det där med att jag hade ju bara spackel i ansiktet. Anyway, det sista jag hör från Frank är: Malin, ta på dig mer smink ikväll! haha, "vad hände med det där vacker utan spackel?" "Det drar vi ett streck över! HAHA" haha, jag säger då det!

Kommer hem hit och Vic har köpt choklad och ett skitsnyggt läppglans från zara. Jag är överlycklig. Tack världens bästa kusin, glad över att du är hemma från Bryssel nu! Nu ska jag äta chokladbollar MUMS!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Heej malin!! Jag väntade på dig inne på BJ igår jag trodde du skulle va där innan mig.. Kan du tänka dig jag åkte hem från mötet bytte om å så åkte jag in till stan igen. Jag hade tur som träffade på micke å nåra som jag kunde gå in med annars hade det nog inte gått. Synd att du å Frank aldrig kom in hade vart kul å träffa er där också menmen va säger vi, det får bli nån annan gång ;P

2008-01-26 @ 17:00:45
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0