Återigen FARMOR

haha, alltså jag måste bara dela med mig av allt som sägs här. Jag skrattar ihjäl mig!

Malin: HEJDÅ FARMOR (när jag ska skjutsa victoria till jobbet!)

Farmor: VA? Far ni nu? FAR DU?

Malin: Jaa jag ska ju skjutsa Victoria,

Farmor: VAAAA?

Malin: JAG SKA SKJUTSA VICTORIA (grannen öppnar fönstret haha..)

Farmor: Jaha, Vart ska hon da?

Malin: Hon ska jobba!!!

Farmor: SKA NA PÅ GYMPA?

Malin: HON SKA JOBBA!!

Farmor: Det har hon inte sagt

Victoria: Jo jag sa ju det

Farmor: VAAA?

Victoria: JO DET HAR JAG SAGT!

Här kan jag inte hålla mig längre och skrattar och orkar inte upprepa en gång till! haha..

Farmor: JAHA, de visste jag inte

Malin: Nu vet du!

Farmor: VAAAA?

Malin: NU VET DU!!

Victoria: HEJDÅ!

Farmor: JA HEJDÅ!

Malin: HEJDÅ!

haha, asgarv


haha, alltså jag dör, nu försöker de snacka engelska här bakom. Hon som är inneboende kommer ju ifrån Finland och farmor förstår inte, jag sitter emellan och skriker och översätter till de båda! haha.. "DU MÅSTE JU SKRIVA UPP DE" skriker farmor "Oh, grandma says that you have to write it in a notebook" "Oh but I already did, and I wrote it.. blabla.." "FARMOR, hon har redan skrivit upp det" "VA? SKA JAG SKRIVA UPP DET?" "NEEEJ HON, CAJSA HAR REDAN GJORT DET!!!" "VAA?" haha,

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAH jaaa dööör av gaarv. asssså hon är för rolig! såå söt. ;)

2008-01-02 @ 18:39:42
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Natta

tackar :D

haha vilken söt farmor :D

2008-01-02 @ 22:51:21
URL: http://naaatha.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0