atnight

Pigg och kry är jag här och nu (onödigt vetande kanske?):
Jaa, jag kan  konstatera att min rumpa har blivit större. En storlek. Det är alltså inte jeansen som var små i storleken. Detta är dagens sanning. Jag är ändå glad, för då har min träning gett resultat. I mars kan jag börja äta bättre också. Inte bra, men bättre. Kanske? Till dess ska jag äta godis som vanligt. Hurra! Vad jag babblar på.. när jag ändå skriver och inte kan sova tänkte jag lika gärna berätta om mina goda matvanor idag. Jag vet att de är populära. Kanske?

Frukost (någonstans innan tolv): Kräm + en macka med ost. Efter det några chokladbollar.
Mellanmål: Ja, här köpte jag lösvikt. Johanna fick inte smaka, eller hon ville inte, jag fick äta själv då. Gott!
Lunch/Middag: Ris med korv. Vilken blandning alltså. Två grillkorvar plus ris. Yes. Jag gillar ris, jag gillar korv.
Sedan drack jag coca cola... + två godisar till under mötet + tuggummi
Här blev det innebandymatch, avgörande, och en klubba, en rad marabou + en dubbel mars delight
Kvällsfika (sådär runt halv tolv):
Två hårdmackor med ost, två mjukmackor med ost + några chokladbollar.

Vad kan vi konstatera av denna uppställning då?
1. Lever jag till dess att jag är 45 på dessa matvanor kan jag skatta mig lycklig.
2. Ändrar jag inte mina matvanor kommer jag inte leva så länge...
3. Allt är gott ändå och med tanke på att jag kan äta såhär mycket kan jag lika gärna äta det också.. Varför inte?
4. Nu blir jag trött av allt surrande.. Fortsätter istället att göra min photoshop som jag publicerar imorgonbitti. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elizabet

hahaha du och jag har visst samma matvanor ser jag:P Godis godis godis, å lite kakor här å där:P

2008-01-31 @ 06:52:55
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: MALIN

Elizabet: haha, men det är ju så det ska vara! GOTT ATT LEVA :)

2008-01-31 @ 10:34:08
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0