Bröllop

image1852

Ah, det första jag fick se när jag vaknade var detta. En bild i tidningen. Så fruktansvärt vackert. Jag känner ingen av dem, men jag vet vilka de är och det gör det hela mycket roligare! Victoria kom med tidningen till sängen och vi tittade på dem tillsammans. Otroligt vackert måste jag säga. Men jag har en sak att tillägga, varför skrattar de inte? haha, jag skulle vart överlycklig. Men de är de nog inombords istället då! :) Så snygg klänning också. Hjälp! Jag vill också gifta mig! haha :) Snart är man ju ändå 20. Mamma och pappa gifte sig när de var 21 och 22.Jag börjar få panik. "Men det är ju annorlunda nu.. blabla" Så säger alla. Jaja, åter till bilden. Den är magisk. Så fantastiskt underbar!

Nu är de också med i min blogg, fast de inte har den blekaste. Tror jag?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0