Hemkommen! Snart bortkommen!

Yes. Klockan fem gick jag över till Frank & Samuel. :) Det är alltid trevligt där. Idag när jag kom dit var det Samuel som var hemma, jag bara klev in, haha som vanligt! Han snackade i telen och jag bestämde mig för att fota grejer i mäns tidningar. Det kommer bilder på det! Skitsnygga kläder till män - perfekt! Jag känner att min blogg dominerar till kvinnor. Sedan kom Frank &  Joel och då gjorde de mat, jag dukade glatt. Och åt glatt också! haha, Frank gjorde en specialare med kyckling och pasta. HUR GOTT SOM HELST! Kommer ni ihåg att jag redan åt här hemma? Well jag åt igen! haha, jag bangar ju inte!

Efter det blev det gymmet och vi var där runt sju. Tränade en timme och sedan åkte Frank och jag och handlade. Åt banan också :) haha, nu fick jag precis ett sms av Vic att hon vill bli hämtad, och snäll kusin som man är, hämtar man henne! bilder kommer som sagt. Tjolahopp!

Kärlek till Johanna förresten. Det finns INGEN som dig. Vi ses minsann imorgon. Thankyou God for that!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh vasöt du är som säger så:)! du är fööör bra malin:)!!

2008-01-10 @ 22:54:13
Postat av: MALIN

Johanna: Vi säger ju att ärlighet varar längst ;D haha, DU ÄR FÖR BRA GUMMAN! sovsött nu!

2008-01-10 @ 23:47:01
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0