Igår + Idag

Igår blev det en väldigt lyckad kväll, kom på nu att jag inte skrivit om den! :) Jag och Johanna drog iväg för att kolla in Franks och Samuels nya lägenhet. Hur bra som helst och verkligen riktigt fräsch också! Skoj! Ek i köket och sedan det klockrenaste var vad Samuel tänkt på:

Frank; Malin, kolla in här i badrummet, titta till höger. Den är till er.."

Så står där en liten sopkorg. Haha, så skööönt! Jag älskar när killar tänker på sådana saker, hatar verkligen att man måste gå genom hela lägenheten för att komma till en soppåse när veckan är inne, eller bara för en tops liksom. Nu stod den där, vacker och grann.

Malin: NEJ MEN VAD FINT! Vad glad jag blir! haha, Johanna höll med minsann!

Frank; Ja, ni får tacka Samuel, det är ju han som har en brud!


Och sedan var vi där ett tag och fick frukt plus fika, dock hann vi inte för vi skulle hem men en annan gång! Riktigt nice i alla fall. Väl hemma här hade vi fått besök av Sofia, Andrea och Isak plus då Victoria, jag och Johanna. Haha, det var fullt ös medvetslös. Riktigt skoj! De åkte iväg för att köpa ting att äta och även så hämtade dem en film. Det blev Smekmånaden. Den gillar jag skarpt, och även budskapet i slutet av den. Isak matade oss tjejer med glass från hans låda. haha, han köpte en egen som alla ville ha ifrån! Vi åt glass och kakor plus vaniljbullar! Mums! Runt kvart över ett tog kalaset slut. Vic och jag låg och pratade innan vi somnade.







Denna morgon vaknar jag av att Victoria står och skriker på farmor här nere

Vic: "Hur mycket är klockan"

Farmor: "Den är tjugoöver åtta"

Vic: "Aha, okej"

Farmor: "SKA JAG VÄCKA MALIN?"

Vic: "Hon har ställt väckaren på halv nio"

Farmor: "VAAA?"

Vic: "NEJ, HON HAR STÄLLT VÄCKAREN PÅ HALV NIO!!!"


Vid det här laget var jag alltså vaken, vem kan motstå att vakna när släkten ändå skriker bredvid..

Farmor: "JAHA Då väcker jag henne halv nio"

Två minuter senare

Farmor: "MALIN, är du vaken?"

Malin: Nickar (jag fick inte fram ett ord, har så ont i halsen och är hes)

Farmor: "VAA?"

Malin: Harklar mig.. Aaaa

Farmor: "Orkar du skjutsa mig?"

Malin: Nickar

Farmor: "VAA?"

Malin: aaaa, somnar om

Farmor kommer in igen efter två tre minuter; "Malin kliv upp"

Malin: Aaah


Alla klär på sig och åker iväg väl framme vid bussen sitter vi där en halvtimme innan som sagt och farmor tittar ut genom fönstren

Farmor: "Jaa, titt på där där skivan. Helt trasig. Hápp, ,det är ju som i utlandet, inga människor lagar..."

Asgarv. Haha, jag kan inte hålla mig alltså, det går inte. Till och med Debbie började skratta hahaha.. Sedan försvann hon in i bussen och var arg för den inte kom i tid! haha, Hon visade inte ens bokningsnumret utan satte sig bara! Ah, hon är med i alla fall!

Vi åkte hem och åt frukost och nu tittar Vic och Debbie på en film. Jag med är det tänkt så jag ska gå dit på momangen. Vi äter glass, eller ah, vi åt. Nu är den slut! haha..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0