Jag är jordens hemskaste människa

Victoria: Nej Malin, alla människor är hemska, ingen är rättfärdig.

Haha, hon försöker trösta mig vid bordet. Men det är inte sant, för jag är jordens värsta människa. Jag är hemsk, fruktansvärd. Nu har jag legat i badet i nästan 45 minuter och bara funderat över mitt liv. Otroligt bra ändå och skönt. Dessutom är en brud här med Victoria, hur skön som helst, så vi har snackat i evigheter också. Myspys! Åkte iväg till lidl, haha, vi packade hela bilen full med tjejer och drog. Köpte godis 29:-/kg. Det är föör billigt! Jag som redan vart på coop och köpt godis idag köpte inte lika mycket, men det blev 6,50:- Haha "Skämtar du, jag har aldrig köpt godis för så lite pengar" haha,han bara skrattade i kassan. Helt makalöst! Gott var det i alla fall.

Victoria: Men gå iväg och skriv en dikt om dina bekymmer istället för att sitta här och sura!

Ja det är precis vad jag ska göra. Nu ska jag skriva en dikt. En bra dikt.!

Till den som jag verkligen Älskar mest av allt i denna jord. Som dog för min skull. Tack!
image1854

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0