Jag kan VISST laga mat

Har verkligen blivit hur duktig som helst. Tog ett bad runt klockan tre och låg där och lyssnade på "Södermalmskyrkans cd". Den bästa av de bästa, jag är seriös. I alla fall efter det blev jag stressad och på tjugo minuter har jag alltså hunnit duscha och sedan sminka mig SAMTIDIGT som jag gör köttbullar och makaroner. Jag är en riktig hemmafru i mina bästa år och tror på att mina barn ALDRIG kommer klaga på min matlagning. Hoppas jag. Innan dess hinner jag kanske avverka X antal grundkurser i "hur man gör en sallad..?" Osv.

Det var gott också! Mycket! Jag är stolt! Och hörrni, använd "mosochpommeskrydda" till allt! Det gör jag, vad är salt? Vad är svartpeppar? Nää MOSOCHPOMMES ska det va! Tralalala.

Jag har precis skällt på Franks sms också. HAHA, han använde inte någon smiley.. "Jag har aldrig i hela mitt liv fått så tråkiga sms. Nu blir jag arg" "Okej okej, nästa gång ska jag skriva MÅNGA :):D;)" Och sedan drog han iväg ett gäng. Man blir ju inte glad annars. Så deprimerande. ANVÄND SMILEY för Guds skull, det är inte fjortisvarning? Eller? jaja, jag blir gladare i alla fall!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0