Jordens bästa nyårsafton

Nu är jag verkligen glad. Jag har aldrig i mitt livs historia sovit såhär länge. Till 13.12. Helt otroligt! haha, jag sov till och med när Gunilla står och skriker på grannarna att de ska komma in på en rundtur och de går in, står bakom mig, jag rörde mig inte en sekund, men jag hörde allt! I alla fall är jag nyvaken, på pricken, detta var mitt nyårslöfte - att inte kliva upp någonting på morgonen. Jag klarade det. Har aldrig förr varit så trött. Klockan halv sju kom jag i sängen. Makalöst jag vet, men min nyårsafton blev helt enkelt underbar, såsom vi inte trodde att den skulle bli.

image1755

Jag, Johanna och Hanna räknar ner 2007 och räknar upp 2008 :)

Började med möte och liknande på lo. Och sedan blev det paus och det var verkligen massor med människor, inte fullsatt, men mycket mer än vad vi hade trott. Thankyou god for that. :) Sedan återgick vi in i mötet igen och räknade ner på storbildsskärm in i det nya året. Hur underbart som helst! När tolvslaget kom var det stora bollar som kastades ner i hela lokalen, vackert, det vr även eld som tändes på scenen och sedan luktade det verkligen bränt så jag befarar att det var en boll som blivit uppbränd. Det är min egen teori.







Haha, här lite bilder från mötet och på slutet en nervös Malin, vad väntar 2008? Jag fick till och med gå och kissa :)







De vackra bilderna på alla fyrverkerier. Det var det mäktigaste jag sett, men det fulaste jag sett på kort! haha, jag stod både inomhus och utomhus, för att vi kom inte längre, och därför fick jag med halva dörren. Jag sa ju det: Mycket människor!

Efter mötet var det konsert med Sarah Kelly och vid två åkte vi hem till Johanna. Vi blev sexton stycken glada och spralliga damer och herrar där. Det var roligt! Spelade spel och liknande. Grymt bra! Och klockan sex var jag hemma igen. Nu sitter jag här på en stol och lyssnar på någon härlig nyårskonsert, jag ljuger inte om hela kvarteret hör den också, det är högljutt!

image1754

Haha, jaa, jag fick till ett leende här, verkligen, men om man tänker efter fick vi alla till ett vackert leende! Jag, Hanna och min faster Gunilla. Utanför mötet :)

Bild: Hanna (det kommer fler bilder under dagens lopp, när Hanna har uppdaterat så jag kan knycka! haha, men jag länkar ju i alla fall) ;)

Aa juste. Min största skräck (eller trevlighet) det beror på hur man ser det, var Hannas och min kyss ute under fyrverkerierna. HAHA, jag var helt chockad men en puss blev det. Victoria skulle dokumentera men hon skrek bara av förfäran, haha, det gjorde jag med. Så kan det gå! :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0