justtomakesure

Enligt det inlägg jag skrev i lördags om att jag är kär.

1. Jag är en överdrivare, och har alltid varit. Jag överdriver saker och jag ångrar faktiskt att jag skrev ut det där, för egentligen om jag ska vara ärlig är jag INTE kär. Jag vill bara att det ska låta som det, kanske mer kär i kärleken eller något liknande. Jag gick till Vic igår och sa det, hon bara "Nä Malin, jag vet, Det ser man på dig. Du är INTE kär" "Näe, sa jag, det känns verkligen inte som det. Jag kan inte vara kär bara sådär, man ska vara pirrig och ivrig och energisk och allt. Jag är bara Jag. Nej fy vale." "Du har alltså kommit på detta nu? Fortsatte hon" "Ja, haha, jag är en överdrivare.. " ".. och det har du ALLTID VARIT MALIN!!!"

2. Därför kan vi nu sudda ut allt jag skrev och sedan börja om på Noll. Jag är Malin, en dam i mina underbara skor som går längs gatorna i Uppsala city. Jag är alltså hon som inte kan bli kär i någon som inte är kär tillbaks. Right?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0