menswear

image1955

Jag har lyckats göra en bild på photoshop. Man ska verkligen ha tålamod känner jag, men nu vet jag lite mer. Ska fortsätta med detta ett tag nu. Först gå på toaletten ;) Haha, var på väg till gymmet men jag vände, det gick inte att gå. Blåsten bara dränkte mig tyvärr. Jag orkar inte heller för den delen, idag får det bli en ledig dag helt enkelt. Jag ska sätta ihop min låda som jag köpte (fick) igår. Det kan vara bra. Där ska det ligga lakan.

Åter till bilden. Jag älskar verkligen männens mode nu till våren. Förkorta byxor, uppvikta benslut, sjalar, linnebyxor, skjortor etc. Det snyggaste är ändå gubbmodet och det absolut vackraste på killar är och kommer alltid att vara "vringad tröja utanpå en mönstrad skjorta" Det snyggaste som finns, det stiligaste som finns. Jag älskar också stickat. Det är vackert!

Bild: H&M

pss. Nu ska mamsen skaffa msn ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

snygg bild och heta stilar.

2008-01-22 @ 18:18:59
URL: http://bacio.webblogg.se
Postat av: MALIN

Olivia: tack och jaa, visst är det heta stilar? absolut :D haha..

2008-01-22 @ 18:25:25
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0