Mitt sista inlägg

Nu tar jag en paus. Eller gör ett slut. Jag vet inte! Något drastiskt måste göras, jag tänkte på det idag på väg till min träning. Jag vill leva rättfärdigt. Tänk om jag istället för att blogga varje dag hade läst bibeln, hade vittnat för andra människor, hade involverat mig i cellgrpper ELLER VAD SOM HELST: Då hade jag vart happy happy. Eller det är jag men samtidigt känner jag att jag vill sluta med att blogga. I alla fall på denna. Jag tror det. Jag som är så spontan och drastisk ska bara helt plötsligt från ingenstans - bryta mig lös. Jag vill inte spendera timmar framför en ruta, jag vill göra någonting. I Jesu namn!

Det kan hända att jag har en annan blogg på G. Kanske. Jag ska ta några dagar nu och fundera på vad jag vill! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

FY VAD BRA! Du kom fram till nåt bra där när jag sa det där till dej kvinna;)! Superbra!! Jag fortsätter nog på ditt (mitt-vårt) spår;). PUSSPUSS!

2008-01-13 @ 21:03:46
Postat av: Ida

Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka på något sätt! Din blogg är ett måste för mig att läsa, du skriver så roligt och personligt. Och allt blandat med mode kan inte bli annat än bra! Men du ska göra som ditt hjärta känner... Always! Ha det bra!

2008-01-13 @ 21:29:39
Postat av: hemlig

neeeeeeeeeeeej, sluta inte, vad ska jag då leva för?

2008-01-13 @ 23:18:43
Postat av: Therése

nej gör inte slut :(

2008-01-14 @ 16:07:29
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se
Postat av: Frida

Tråkigt :/ Gillar din blogg! Du får gärna skriva en kommentar om du skaffar en ny blogg, vad den heter isf.

2008-01-15 @ 15:23:47
URL: http://shine0n.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0